Hogyan készítsd el vállalkozásod marketingtervét? - Kinek, mit, hol, hogyan? - Tervezz tudatosan!

Miből áll egy marketingterv? Miért fontos, hogy egy vállalkozásnak/ egy márkának legyen marketingterve? Hogyan is néz ki egy ilyen marketing terv és milyen kérdéseket kell hozzá megválaszolni? A tervező egyben egy sablon is, ami lépésről lépésre végigvezet a tervezésen. Töltsd ki, válaszold meg a kérdéseket, állítsd fel vállalkozásod marketingstratégiáját!

Kinek ajánlom?

  • Induló kisvállalkozásoknak - Ha most tervezed elindítani vállalkozásod és szükséged van egy alaposan kidolgozott stratégiára
  • Már vállalkozol, de eddig nem terezted meg tudatosan a marketinged
  • Ha szeretnéd újragondolni az eddig stratégiád és kell egy útmutató hozzá

Miért lesz hasznos számodra?

  • Kifejezetten kisvállalkozásoknak készült
  • Gyakorlati "feladatokkal" segít átgondolni minden lépésed
  • Tervezőket és sablonokat tartalmaz
  • Segít kidolgozni azokat az eszközöket, amely a legkevesebb anyagi ráfordítást fogják jelenti vállalkozásodnak

De miért is van szükséged egy marketingtervre?

  • Egy tudatos stratégia mentén fogod építeni a vállalkozásodat. A napi rohanásban általában nincs erre időnk, így csak csaponganak a gondolataink. Ahelyett, hogy ötletszerűen indítanánk egy-egy kampányt, egy átgondolt stratégia mentén haladunk.
  • Egy olyan akcióterv, amely összhangban áll a céljaiddal, a vállalkozásod céljaival.
  • Segít abban, hogy sikeresen fejleszd és reklámozd a vállalkozásod.
  • Meghatározza a célcsoportodat, az üzenetedet, a céljaidat, és azt hogyan fogod mindezt elérni.
  • Segít meghatározni a büdzsédet, költségeket tudsz vele előre tervezni.

Akik már megismerték a tervezőt

"Eszter Marketingtervezőjét egy erre a témára meghirdetett workshopon ismertem meg. Számomra egy remekül felépített, a tervezés minden fontos elemét tartalmazó eszköznek bizonyult. Lépésről-lépésre vezet végig minden fontos állomáson, ami szükséges ahhoz, hogy átgondoltan, tervezetten és hatékonyan kommunikáljunk a tevékenységünkhöz illeszkedő marketing csatornákon keresztül. Nem csupán egy kitöltendő tervező, hanem rengeteg ismeretet is nyújt, ezáltal a marketing stratégia kialakításában is hatékony segítség. Olyan, mintha több e-book esszenciája lenne belegyúrva a tervezőbe, ami persze logikus kérdések mentén, konkrét feladatokkal teszi könnyűvé magát a tervezést. Számomra, aki néhány éve már kisvállalkozóként tevékenykedem és amúgy folyamatosan igyekszem tervezetten dolgozni a marketingem terén is, nagyon hasznos sorvezető, a következő évek tervezéséhez is jó segítségem lesz. "

Miben más ez a tervező, mint a többi?

Kifejezetten kisvállalkozásoknak tervezve

Vállalkozás indításhoz vagy éves tervek elkészítéséhez

Akció és kampánytervezők, sablonok

Lépésről lépésre tervezhetsz – minden kérdésre választ kapsz

Alacsony, illetve zéróköltségvetésű eszközök és kampányok kidolgozása

Komplett, átgondolt marketingstratégia kialakítása

Ki vagyok én és miért készült a tervező?

Sebők Eszter vagyok. Anya, feleség, webdesigner. A vállalkozásomat teljesen egyedül építettem fel és folyamatosan dolgozom rajta, hogy egyre sikeresebb legyen. Nagyon sokat kellett tanulnom – és kell még most is – , hogy egyáltalán magát a vállalkozói életformát a magamévá tudjam tenni. 

Ügyfeleimnél azt tapasztalom, hogy ez sokaknak valóban nagy kihívás. Legtöbben azt se tudják mi mindent kellene átgondolniuk, megtervezniük, hogy sikerre tudják vinni álmaikat. Olyan alapvető kérdésekre sem tudnak igazán pontos választ adni, hogy kinek szeretnének eladni, szolgáltatni? Milyen márkát szeretnének felépíteni? Hol fogják magukat megismertetni az emberekkel? Milyen kampányokat fognak futtatni? 

Nekem szívügyem az induló kisvállalkozások felkarolása. Nem csak logót, arculatot vagy weboldalt szeretnék a kezükbe adni, hanem olyan eszközöket, amelyekkel sikeresek lehetnek a saját vállalkozásukkal, márkájukkal. 

A tervező ennek jegyében született meg. Azért készült, hogy legyen egy olyan eszköz a kezedben, amellyel tudatosan meg tudod tervezni stratégiádat, és ezáltal tudd, hogy merre tartasz!  

Legyen 2020 a te éved!

Állítsd vállalkozásod a fókuszba és tervezd meg tudatosan online marketingstratégiádat!

hód