MENTA KOZMETIKA

Mindig nagyon örülök, amikor nem szokványos projekt talál meg. Főleg, ha az a projekt nagyon kreatív. A Menta Kozmetika és Sminktetoválás arculatának újragondolása pont ilyen volt. Nem csak egy logó és egy arculat tervezésről volt szó. Bea azt szerette volna, ha a közösségi felületei is megújulnak, amihez nem csak stratégiát kért, hanem olyan grafikai sablonokat, amelyekkel később is tud dolgozni. 

Az új arculat kialakításánál fontos szempont volt, hogy tükrözze azt a minőséget és profizmust, amit maga a kozmetika képvisel. Bea nagyon nagy gondot fordít arra, ahogy kozmetikai kezelések és minden egyéb szolgáltatása magas színvonalat képviseljenek, ezért folyamatosan képzi magát, minőségi alapanyagokat használ, és nem utolsó sorban egy igazán elegáns környezetben várja a vendégeit. Éppen azért az volt a kérése, hogy teljes mértékben szakítsunk a régi logóval és színekkel, mert már abszolút nem tökrözi azt, amit a márka jelenleg képvisel. 

a régi logó és színek

A kozmetika belső terének uralkodó színei a fehér, a törtfehér és a szürke. Elegáns bútorok kaptak helyet a szalonban, így az egész összhatás nagyon stílusos és exkluzív. Ezt szerettem volna visszaadni az arculatban is, így a belső tér színeit is alkalmaztam, amit kiegészítettem egy fekete, egy arany és egy mélyzöld árnyalattal.

A betűkészlet kiválasztásánál is azt tartottam szem előtt, hogy modern legyen, de ugyanakkor elegáns is. Két talpatlan fontot választottam az arculat fő betűtípusainak, amit egy kézírásos font egészít ki, amit jól lehet használni a social media kreatívokon akár díszítőelemként is. 

A logót illetően Bea kérése az volt, hogy egyszerű logó legyen, ami csak betűket tartalmaz. Emellett szerette volna, ha a szalon neve mellett a saját neve is megjelenik. Kicsit a márka nevén is változtattunk, mivel az elmúlt években a szalon fő irányvonala a sminktetoválás lett. Ebből született meg a Menta Kozmetika és Sminktetoválás új logója. 

Az új logó és arculat kidolgozása után a következő lépés a social media felületek (Facebook, Instagram) újragondolása volt. Ehhez elsősorban készült egy stratégia és egy 2 hónapos tartalomnaptár mindkét felületre. Ezt követően átnéztük a közösségi oldalak beállításait, javítottuk a hibákat, pótoltuk a hiányosságokat.  

Canva sablonok a közösségi oldalakhoz

Bea számára a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy egyedi kreatívokat készítsen a Facebook és Instagram oldalára. Úgy fogalmazott, hogy olyan szívesen nézegeti mások posztjait, és hogy milyen klassz képeket tesznek ki, de ő azt sem tudja hogyan álljon neki. Ennek megoldására a Canva felületét választottuk, ahol olyan sablonokat készítettem a kozmetika számára, amiket Bea is könnyen tud majd szerkeszteni a jövőben.

Milyen sablonok készültek?