VISAGE DENTAL ARCULAT ÉS WEBOLDAL

Krisztivel és csapatával már régóta dolgozok együtt, nem ez volt az első közös projektünk. Viszont ez volt az első olyan, amit teljesen a nulláról kezdtünk el közösen. Az eddigi projektjeink általában redesignok voltak, alakítottunk át korábbi weboldalat, vagy többnyelvűsítettünk, voltak grafikai munkáink is. 

Ezúttal viszont egy teljesen új projektet kezdtünk. A korábbi rendelőjük egy teljes átalakuláson esett át, bővültek a szolgáltatások körei, megújultak a belső terek is. És ehhez szükségük volt egy új márkára is. 

Feladat volt: 

LOGÓ ÉS ARCULAT

Az új márka többé már nem csak egy fogászatot takart. Bár szerintem a korábbi szolgáltatásaik is már messze túlmutattak egy átlagos fogászati rendelőn – ez személyes tapasztalat. De most egy sokkal magasabb szintre kellet pozízionálni a márkát, hiszen magasz színvonalú fogászati kezelések kibővültek prémium kozmetológiai szolgáltatásokkal. 

Fontos volt, hogy mindkét irányvonal megjelenjen a logóban. Az egész összképnek tükröznie kellett, hogy ez nem egy átlagos márka átlagos szolgáltatásokkal. 

A színek valamelyest már adottak volt, mert időközben a rendelő belső tereiben már megindult az átalakítás. Mivel az összahangra törerkedtünk, így ezokból az alapszínekből indultunk és állítottuk össze a palett. A bézs – barna – kávé színeket tömpítottuk egy világos törtfehér árnyalattal, amit a weboldalon sokat használtunk. 

A fő logót Krisztiék kérésére egy csillogó arany árnyalattal készítettem el, majd ennek készült több verziója, hogy mindenféle felületen jól lehessen használni. Az arany árnyalatot bemeltük az arculati színek közé is, így a honlapon is több helyen használtuk. 

A logóben meglelenő grafika pedig a weboldalon visszatérő motívumként jelenik meg, valamint ikonként is felhasználtuk. 

WEBOLDAL

A weboldal különlegessége volt, hogy a fogászat és a kozmetológia részt el kellett különíteni, de ugyanakkor biztosítani is kellett az átjárást a két „részleg” között. A honlap több ütemben készült. Az első körben a fogászati rész készült el, hiszen ennek a területnek már volt weboldala a korábbi márka alatt. Ezt aktualizáltuk, megszűrtük a felesleges tartalmakat és a blogot átemeltük az új oldalra. Optimalizáltuk a felhasználói útvonalat is. 

Ezt követte a kozmetológiai rész, ami több előkészületet igényelt, hiszen ide teljesen új tartalmakat kellett gyártani. Nagyon figyeltünk rá, hogy a két szekció – fogászat és kozmetológia – között meglegyen az összhang, legyenek vissztérő elemek, a márka stílusjegyei következetesen megjelenjenek. 

Amikor mindkét résszel elkészültünk, ez egséz honlap kapott egy egész képernyős nyitóoldalt, ahol lehetőséget biztosítunk a felhasználóknak, hogy eldöntsék melyik szolgáltatásokat szeretnék megtekinteni. Mivel már a weboldal megnyitásakor tereljük az olvasát egy bizonyos irányba, így fontos, volt, hogy a menüben biztosítsuk az „átjárást” a két szekció között. Emellett a blogot is külön kellett választani, hogy a a fogászat és a kozmetológia résznél csak a releváns cikkek jelenjenek meg.