VETRODESIGN ÚJRATERVEZÉS
A VetroDesign weboldala egy webnode-on szerkesztett honlap volt. Ennek az oldalnak alapvetően nem volt stratégiája, nem működött jól mobilon, elavult volt mind tartalom, mind megjelenés terén. A cég alapjaiban is megváltozott a fennállása óta, átalakult a termékpaletta és a szolgáltatások köre is, amivel a weboldal nem tartott lépést.
A cél az volt, hogy
- meghatározzuk az új honlap felépítését, kialakítsuk a szolgáltatások és a termékek oldalát.
- egyértelmű felhasználói útvonaltervezéssel megkönnyítsük a kapcsolatfelvételt.
- az átalakítás után, egy modern, reszponzív, látványos, könnyen használható weboldala legyen az ügyfélnek.
A VetroDesign-nak nem volt teljesen kiforrot arculata, viszont volt egy logójuk, amihez a megrendelő ragaszkodott. Ebből indultunk ki, ez szolgáltatta a dizájn alapját. A logót alapul véve határoztuk meg a weboldal színvilágát.
- A célok meghatározása után, kialakítottuk a weboldal struktúráját.
- A stock fotók mellett nagyon sok saját fotót használtunk a galériákba.
- A weboldalon több CTA-t helyeztünk el, hogy könnyebb és egyértelműbb legyen a navigáció.
- Az új oldalhoz mi írtuk meg a weboldal szövegeit is előtérbe helyezve a minőséget és az egyediséget.
- Az egyes oldalak új elrendezésével modernebb és minőségibb megjelenést értünk el. Nagy hangsúlyt fektettünk a reszponzív megjelensére.