DOGNER WEBSHOP
Ehhez a projekthez logót, arculatot és webshopot is készítettem. Később készültek social média kreatívok és grafikai anyagok is. A DOGNER egy B.A.R.F. etetéssel foglalkozó webshop, amelynek azóta fizikai üzlete is nyílt.
Maga a márka magasan pozícionált, prémium minőséget képvisel. A termékkínálat széleskörű, hiszen nem csak az etetéssel kapcsolatos termékeket lehet megvásárolni, hanem kozmetikumokat, étrendkiegészítőket, fekhelyeket és egyéb kiegészítőket is kedvenceink számára.
A cél az volt, hogy
- a logóban jelenjen meg valamilyen formában a kutya, a gondoskodás és a szeretet
- színvilágban igazodjunk a leendő üzlet belső teréhez és a natúr színvilágot részesítsük előnyben
- a webshop jól kategorizált legyen
- a termékeket sok szempont szerint lehessen szűrni
ARCULAT
Az arculat megtervezésekor sok inspirációs képet gyűjtöttünk össze, melynek célja az volt, hogy összeálljon egy kép a leendő üzlet belső terének uralkodó színeiről. Ezek mentén kezdtük el kidolgozni a színpalettát melynek uralkodó színei a zöld, barna és a szürke árnyalatai lettek.
A színek kiválasztásának másik fontos szempontja volt, hogy a jelentsük illeszkedjen a márkaüzenethez:
- természetesség
- méreganyagmentesség
- újrahasznosítás
- nyers táplálás
- energia
LOGÓ
A logóval kapcsolatban az ügyfelünknek határozott elképzelései voltak. Mindenképpen szerette volna, ha megjelenik a kutya, mivel a márka célcsoportja azon kutyagazdik köre, akik nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy kedvencük a legjobb minőséget kapja. Emellett a gondoskodás, törődés jelképeként vagy a szív vagy a kéz motívum, vagy a kettő kombinációja kapjon helyet a logóban.
A tervezés fázisában több skicc is készült.
A WEBSHOP
A webshop mellett a honlapon helyet kapott egy menüpont, amelyben részletes tájékoztatást kapnak a látogatók arról, hogy mi is az a B.A.R.F. Emellett edukáló jelleggel blog is található a weboldalon. A struktúra kialakításánál fontos szempont volt, hogy a webshop rendszeresen fognak felkerülni újdonságok és lesznek folyamatosan akciók. is.
Sok időt töltöttünk a weboldal képi anyagának összeválogatásával, amit az ügyféllel közösen állítottunk össze. Nem csak az volt a lényeg, hogy sok cuki kutyus legyen rajta, hanem, hogy a BARF etetés szempontjainak is megfeleljen.
A weboldalon visszatérő motívumként használtunk grafikai elemeket, mint a mancs és a logó grafikája. Ezeket igyekeztünk kreatívan használni.
- A webshophoz kiváló minőségű termékfotók állnak rendelkezésre, melyket a beszállítók biztosítani. A termékképeket minden esteben megfelelően optimalizáljuk feltöltés előtt.
- A termékszűrő megfelelő kialakítása érdekében még a webshop feltöltése előtt pontosan megterveztük a szűrési feltételeket. A termékek már ezekkel a jellemzőkkel kerültek feltöltésre.
- A termékek között vannak olyan kategóriák, melyeknek speciális tulajdonságaik vannak, így ezekre egyedi szállítási feltételeket kellett beállítani.
- A shop admin felületén egyedi rendeléstátuszok kerültek kialakításra. Ezekhez egyedi emaileket szövegeztünk meg.
GRAFIKAI MUNKÁK
FACEBOOK KREATÍVOK
Nagyobb kampányok esetén készülnek kreatívok a social média felületekre kiemelt bejegyzésekhez, hirdetési kampányokhoz. Ezekben az időszakokban a weboldal arculatát is igazítjuk grafikában az aktuális kampányhoz.
ÓRIÁSPLAKÁT
A DOGNER üzlete Budapesten egy forgalmas csomópont közelében található. Hosszas egyeztetés és várakozás után sikerült helyet kapni egy óriásplakát számára.
A plakáton szereplő kutyás képet az ügyfelem választotta. Ez az egyik kedvence a weboldal képei közül. A többit pedig nekem kellett köré megálmodnom.