LOGÓ ÉS ARCULAT
A profi induláshoz szükség van egy szuper logóra és egy ütős arculatra. El lehet indulni enélkül is, de nem érdemes. Miért?
- segít beazonosítani téged és vállalkozásodat
- egyedivé tesz
- pozitív első benyomást kelt
- profizmusról árulkodik
- a célcsoportodhoz szól
- közvetíti mindazt a mögöttes tartalmat, amit a márkáddal át akarsz adni
Nálunk a logó és arculattervezést is egy marketingkonzultáció előz meg. Miért? Mert nem csak úgy rajzolgatunk meg színezgetünk a nagyvilágba, de nem ám. Ez is része már a stratégiának, hiszen nem mindegy, hogy kinek, mit és hogyan kommunikálunk.
Kire van szükség a tökéletes végeredményhez?
Máté Noémi
Feltesz neked minden olyan kérdést, amivel pontosan meg fogjuk tudni célozni a közönségedet. Segít kialakítani egy olyan stratégiát, amivel hatékonyan fogsz tudni kommunikálni. És igen, bizony ennek már a logóban és az arculatban is jelen kell lennie.
Sebők Eszter
Ha már megvan a stratégia, akkor jöjjön a megvalósítás. Készítek neked terveket, melyekkel meghatározzuk az irányvonalat. Utána pedig addig finomítjuk, amíg tökéletes nem lesz. Nem csak kommunikálsz az arculatoddal, hanem profizmust is sugallsz.
Kristóf Eszter
Miért kell az arculattervezéshez szövegíró? Elárulom, hogy a nagy márkáknak mind van szlogenjük és márkaüzenetük. Ja és jó kis márkanevük is. Na ehhez kell a szövegíró, hogy ne csak úgy dobálózzunk a szavakkal, hanem megtöltsük élettel és mondanivalóval.
Mennyibe fog ez kerülni?
Na most mielőtt még megnézed az árakat, megelőzöm a következő kérdésed. Mi kerül ezen ennyibe? Elárulom. Az árak tartalmazzák a marketingtanácsadást, ami elengedhetetlen a jó stratégiához. Én nem számolgatok módosítási köröket. Induláskor kapsz 3-4 tervet, amivel meghatározzuk az irányvonalat, majd a kiválasztott terven addig dolgozzuk, amíg tökéletes nem lesz. A logót mindenféle formátumban megkapod, hogy a későbbiekben minden célra fel tudd majd használni. Az előbbiekben tisztáztuk, hogy a jó márka rendelkezik szlogennel és márkaüzenettel. Nos ezt is kapod az arculatodhoz.
A STARTKŐ
Egy jó alap, amire minden vállalkozásnak szüksége van!-
logótervezés (logó és annak variációi)
-
arculati színpaletta
-
betűtípusok
-
szlogen
-
hangulattábla
A MŰUGRÓ
Mutasd meg milyen a menő, egységes arculat!-
logótervezés (logó és annak variációi)
-
arculati színpaletta
-
betűtípusok
-
Facebook-borító és profilkép
-
névjegykártya
-
email aláírás
-
hangulattábla
A TORONYUGRÓ
Azoknak, akik offline is a fullos egységre törnek!-
logótervezés (logó és annak variációi)
-
arculati színpaletta
-
betűtípusok
-
Facebook-borító és profilkép
-
névjegykártya
-
email aláírás
-
levélpapír és boríték
-
szórólap
-
hangulattábla
A VÁLASZ A KÉRDÉSEIDRE ….
A logót vektoros formátumban (.EPS) és .PNG és .JPG formátumban is megkapod. És igen mindegyik logóvariáció esetében.
A hangulattáblát .JPG és .PDF formátumban adom át.
Hát ebben az elképzelhetetlen helyzetben – amiben még én sem voltam ugyan, de van rá kialakított eljárás – a következő történik:
- minden projektet egy előlegfizetési kötelezettség előz meg, a teljes szerződéses összeg kifizetésére akkor kerül sor, ha van egy elfogadott végső anyag
- ha ez a példátlan eset fennállna, akkor az előleget nem utalom vissza, hiszen a projekten már dolgoztam, viszont a fennmaradó összeget nem kell kifizetned
- békésen elválunk, mert kultúremberek vagyunk és mindenki megy tovább a maga útján
Na ez az elmélet, a gyakorlatot meg nem szeretném kipróbálni, úgyhogy tuti megtaláljuk a közös hangot.