MÁLYVA FOTÓ REDESIGN
Egy fotós weboldalának lelke a minőségi képi megjelenés. Olyan dizájnt kell tervezni, ami megmutatja a fotós stílusát, a fantasztikus képeit, de ugyanakkor a funkciót és a használhatóságot is szem előtt tartja. Amikor Eszter megkeresett, hogy gondoljam újra a teljes arculatát és a weboldalát, nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a weboldal felhasználók számára élményt nyújtson minden a képi világban, mind pedig a funkciókban.
A cél az volt, hogy
- legyen egy minőséget és stílust közvetítő arculat
- a weboldalon változatosan használjuk fel a képeit, de ugyanakkor megőrizzük a honlap gyorsaságát
- modern és stílusos legyen a megjelenés, ami illik a mai trendekhez
A Mályva fotónak nem volt kidolgozott arculata korábban. A korábbi weboldalon csupán egyetlen színt és annak árnyalait használták, így a megjelenés meglehetősen egyhangú volt. Az új színpaletta összeállításánál a legfőbb szempont az volt, hogy olyan színeket találjunk, amelyek nem vonják el a figyelmet a képekről, tudnak együttműködni velük, de emellett modern és minőségi megjelenést biztosítanak.
Sok időt töltöttem Eszter képeinek válogatásával, melyek végül helyet kaptam a weboldal különböző részein. Ezeket használtam inspirációnak és kerestem meg azokat a színeket, amelyek a legjobban illeszkednek a dizájnba. A stúdiófotókon gyakran visszatérő színek a barna, fekete, szürke, fehér árnyalatok. Ezekből indultunk ki, amit kiegészítettünk egy mályva árnyalattal, amit a weboldalon kiegészítő színként használtunk.
A logó esetében Eszter kérése az volt, hogy teljesen távolódjunk el a régitől, emeljük ki az M betűt valamilyen formában. Olyan logót szeretett volna, amiben van egy olyan grafika, amit vízjelezéshez lehet használni a fotókon. Több skicc is készült, mire a végleges logó kialakult.
Eszter végül a második verziót választotta, ezt dolgoztuk tovább és egészítettük ki a leveles grafikákkal. A fő logóban a grafikai elem egy csillogó réz árnyalatot kapott.
A betűtípusok esetében is a fő szempont a modern és stílusos megjelenés volt, ami nem vonja el a figyelmet a képekről. Ezért a címsorokhoz és a törzsszövegekhez is egyszerű talpatlan fontokat választottunk. A törzsszöveg esetében fontos volt, hogy jól lehessen kiemelni a weboldalon a szöveges részekben.
- A különboző fotózástípusoknak külön aloldalt készítettünk. Mindegyiknek saját GYIK készült a releváns kérdésekkel az adott fotózáshoz.
- Egy jól áttekinthető oldalt készítettünk az áraknak, ahol a külnböző fotózásokhoz tartozó csomagokat könnyen össze lehet hasonlítani.
- A galériát a különböző fotózások szerint lehet szűrni.
- Eszter fő profilja a kismamafotózás. Csodálatos ruhákat biztosít a fotózások alkalmával a kismamáknak. Szerettük volna ezeket megmutatni a weboldalon, hogy az érdeklődők láthassák, hogy milyen ruhakölteményekbe bújhatnak bele. Ezért készült el a Gardrób oldal.
Redesign előtt
Redesign után
Az újragondolt weboldal október végén debütált és a novemberi hosszú hétvégén nagy sikere volt!