Facebook oldal indítása

Kinek jó a Facebook?

A marketing egyik nagy előnye, hogy rengeteg felületen tudunk aktívan jelen lenni, hogy elérjük a célközönséget. Ugyanez a nagy hátránya is, hogy rengeteg felület van, ahol jelen lehetünk, mindenhol megjelenni minőségi tartalommal pedig kisvállalkozóként szinte lehetetlen. Főleg ha te gyártod a tartalmakat! Ezért érdemes kiválasztani azt a pár felületet, ahol érdemes posztolni és ahol a legnagyobb sikereket érhetjük el a befektetett energia (és pénz) fejében.

Most elsőként nézzük meg egy kicsit közelebbről a Facebookot, vagyis új nevén a Metát. Lehet, hogy nem ez az a felület, ahol a leginkább jelen van a célcsoportod, de manapság itt „illik” megjelennie mindenkinek. Ez az a felület, amit a legtöbb potenciális ügyfél megnéz. Sokszor csak azért, mert egy honlapról nem feltétlenül derül ki, hogy aktív-e a vállalkozás vagy csak elkészült a honlap és már rég nem él a biznisz, csak elfelejtették lemondani a tárhelyet. Ezért a FB-n legalább hetente, kéthetente érdemes posztolni, azaz életjelet adni akkor is, ha valójában nem itt talál meg minket a célcsoport.

MIÉRT JÓ JELEN LENNI A FACEBOOKON?

Persze semmi sem tökéletes, a Facebook is rengeteg hátránnyal jár. Például egyre nagyobb a „zaj”, egyre több ember posztol, egyre gyengébb egy-egy poszt elérése (akár organikusan, akár fizetett módon), mégis egy alap felület, ahol érdemes jelen lennünk.

Ami pedig most nagyon aktuális: a folyamatos átalakítással jelenleg nagyon sok bosszúságot okoz a Facebook használata. Egy ideje már az számít ünnepnapnak, amikor gond nélkül megy a posztok időzítése – na és persze utána rendre meg is jelennek -, jóváhagyják a hirdetéseinket és nem tiltják mindeféle okokból a FB-oldalunkat …. Hát igen a feladat egyre nehezebb, de mindenképpen kell vele foglalkozni és időt szakítani rá!

NEM TUDOD MIRŐL POSZTOLJ? EBBEN A BEJEGYZÉSBEN ÖSSZESZEDTÜNK NEKED PÁR ÖTLETET!

Szólj hozzá!